Zelené kouřové líčení s paletkou Flormar

30.01.2016 11:17

Ahoj všem!

 

Vítám vás u dnešního článku, a dneska to bude denní make-up, jako ne moje líčení do školy, ale kdyby, jste ho chtěly, tak napište dolů do komentářů. Takže dost nesmyslného psaní a dneska vám popíši to, jak jsem vytvořila můj make-up a taky jak jsem se u toho málem šla zabít. No a jdeme na to!

Jako první krok jsem použila, bázi pod oční stíny aby mi můj výtvor vydržel, používám od avonu light beige, a mohu doporučit. Pak jsem si vzala paletku čtyř stínů od flormaru v odstínu 47 a na celé víčko jsem použila, bílí stín, pak jsem vzala druhý nejtmavší stín a nanesla jsem ho do očního důlku, potom jsem si vzala takovou hráškovou zelenou a nanesla jí po celém pohyblivém víčku, potom jsem si vzala nejtmavší stín a nanesla ho do první třetiny očního víčka podél řas a do záhybu a ztratila.

Kdyby vše bylo podle plánu tak nanesu řasenku a jdu na make-up, ale to bych nesměla být já, u líčení se mi furt něco nezdálo a vypadalo to jednolitě, tak jsem začala přidávat produktu, nejprve jsem celé oko orámovala tužkou od sephory v odstínu 14 violet, pak jsem vzala z tvářenky Maybellin v odstínu 10 Bronzed tropics takový růžovo-oranžový stín a lehce ho dala do ohybu a aby toho nebylo málo vzala, jsem z dua na obočí od catris světlý stín a opět ho aplikovala na oční víčko. No a díky bohu už to vypadalo k světu. Tudíž jsem mohla řasenk od rimemelu dodělat oči a vrhnout se na make-up.

Jako make-up jsem použila CC cream od oriflime, který mi přijde moc tekutý a málo krycí, okolí pod očima jsem projasnila korektorem od Astoru, který už nevím, jak se jmenuje a jaksi se mi to tam už sloupalo, a celé tohle dílo zapudrovala pudrem od NYC v odstínu 701A Translucent. Obličej jsem pak už jenom nabronzovala bronzem od NYC a použila již zmíněnou tvářenku. Obočí dodělala tmavším stínem z taktéž zmiňovaného dua, rozčesala a nemohla jsem se rozhodnout, zda na rty červenou či fialovou, nakonec jsem celé rty vyplnila konturkou od Maybellin v odstínu 338 midnight plum a na to jemně nanesla rtěnku od Kate v odstínu 01.

Tímto krokem jsem dokončila celé líčení a musím říct, že jak se mi to na začátku zdálo hrozné tak výsledek se mi líbí, teda až na to že se neumím tvářit na fotkách.  No a já se budu těšit u dalšího článku, mějte se fajn, Barb!kách