Hrabeme se v odpadcích s Barb - aneb RIP produkty I.

07.02.2016 19:41

 Ahoj, vítám Tě u dnešního odpadkového článku, no spíše u článku kde vám ukážu moje vypotřebované produkty. A vrhneme se na to ne?

Jako první tu mám dva deodoranty, jeden od Isany, ke kterému se váže historka, v létě jsem jela s babi do Tachova za rodinou, a přestupovaly jsme v Praze, kde jsme měli několik hodin čas, tak jsme si kufry daly do úschovny a šly se projít po Praze. Jenže Novotná si, jak jinak, zapomněla deodorant v kufru a totálně se potila tak naběhla do rossmannu kde si koupila první deodorant, co viděla. Druhý je od Balea a oba můžu více méně hodit do stejného pytle, nic extra nedělaly, spíše jsou na to hodin to do kabelky, kdyby náhodou. Ovšem ten od Balei bych si koupila i znova a to kvůli jeho dokonalé malinové vůni.

Jako druhé tu mám dva pudry, jeden je, od Dermacol kompaktní pudr v odstínu dva já ho měla asi před rokem a byl supr, druhý je od NYC v odstínu 701 translucent a  byly by tu dva ale víte jak vám u pudr zůstane to kolečko, no tak mi se to nikdy nechce moc dodělávat, no a mamince došel pudr tak ten zbyteček co tam je používá teď ona. Jinak ten pudr je skvělý mám třetí nebo čtvrté balení a prostě skvělý pudr.

Pak tu mám další deodorant a to tuhý od Rexony a ten byl bomba, a asi si ho koupím znova.

Ovšem co bomba nebyl, byl make-up od Balea, který šíleně dělal mapy, neroztíral se rovnoměrně a byl hrozně těžký no děs. Ten bych teda fakt nedoporučila

Pak tu mám tři věci na pleť.  První začnu asi tonikem od Clean&Clear, měl být proti černým tečkám a práce nula nula prd.  Znova bych si ho asi nekoupila, ovšem co bych si i znova koupila je Denní matující krém od Ellie young, který byl extra příjemný, zmatnil na celý den a ani moc nestál. No a poslední věc na obličej je Face Scrub od Oriflame který byl s Aloe vera, byl hydratační a byl skvělý, teď mám v koupelně s malinou tak uvidím, zda bude podobný.

A poslední tři věci jsou takové moc asi nedobré na zrecenzování, i když pochybuji že ty recenze nad nimi stály za něco, ale zkrátka všechny tři věci jsou supr, kupuju si je furt dokola a je to teda krém na ruce od Isoldy a dodělávám teď další, čistič štětců od ebelin a odlakovač.

No tohle by bylo pro dnešek vše a já se těším na tebe u dalšího článku a snad nebude plný odpadků :D. S láskou Barb!