Essence nude lak - I love treds 07 hope for love

11.01.2016 20:59

Ahoj všem, vítám vás u dnešního lakovacího článku.  Dneska vám napíšu asi kraťoučký článek na můj v celku oblíbený lak od Essence. Ale nejprve vám k němu povím pohádku :D.

Já jsem svůj ideální nude lak hledala fakt dlouho, zhruba půl roku, jako ne že bychom měly doma laků málo, ale už mě nějak nebavila moje klasika červená a bílá sem ta nějaká tmavá barva chtěla jsem nude lak. Jenže se mi nikde žádný lak nelíbil, až potom přišly Vánoce a já od kolegyně mojí mamky dostala tuhle krásnou princeznu. I když, je ten lak tak neměla bych psát prince? No prostě jsem od ní dostala tohoto fešáka.

Tak a teď k samotnému laku, jak jsem již zmiňovala lak je od firmy Essence, a je z kolekce I love trends a podkolekce? Asi jo The  nudes, v odstínu 07 hope for love. Barva laku je dle mého názoru zvláštní, je taková béžová s kapkou růžové. O výdrži moc psát nemůžu, na mě laky nedrží, asi protože jsem líná koupit si topcoat a taky nevím jaký, ale dá tak tři dny a pak je potřeba ho sundat a znova nalakovat. Štěteček má oproti jejich gelové řadě užší, lak kryje pěkně už v jedné vrstvě, ovšem někdy se bohužel rozhodne dělat na nehtech mapy tak bych radši doporučovala radši dvě.

Tak to by bylo pro dnešek všechno, a vy mi schválně dejte vědět jaký vás oblíbený nude lak, a kdyby, jste mi poradily nějaký topcoat z drogérky tak bych byla ráda. Mějte se fajn, Barb!