#BackToSchool1 Co mi nesmí chybět v kabelce/školní tašce?

25.08.2016 21:50

 

Ahoj všem!

Po delší době Tě vítám u dalšího článku, a ať chceme nebo ne prázdniny se nám chýlí ke konci. No a spousta bloggerek začala dělat edice typu Back to school – a já nesmím být výjimka, že ano, i když pochybuju o tom, zda se můžu oslovovat bloggerka, ale to je jedno.

 Fajn dost těch nesmyslů, a já vám prozradím, co bude téma dnešního článku i když vy to už asi víte. Tak to teda bude tamtadadáá 10 must have v mé kabelce! A rovnou se na to vrhneme, jelikož bych vás těmato napsanými nesmysly unudila.

První věc, bez které se asi nikdo neobejde a já nejsem výjimkou je mobil. Jako řekněme si na rovinu, kdo v dnešní době je bez mobilu? Jo fajn lidí je, ale prostě pro mě to je totální nezbytnost.

No a s tím jde ruku v ruce bod číslo dva – extérní nabíječka a sluchátka, vzhledem k tomu že můj mobil trpí, syndromem rychlého vybíjení mám v kabelce rovnou dvě, sranda je že ty jsou taky furt vybité. A sluchátka o tom snad nemusí být řeč ne?

Číslo tři, diář a propiska. Není to ani tak přes prázdniny protože to by tam bylo to samé na 10 do práce, na 10 do práce a tak můžeme pokračovat, ale tím že už nejsem zrovna v nejnižším ročníku tak si nezapamatuju, kdy z čeho píšeme nebo to jakou mám mít zrovna zítra prezentaci a co si nenapíšu to nevím.

Celkem mě překvapuje bod číslo čtyři, což jo voda. Jenže vlivem cvičení přišlo i to hlídat si stravu a to co piju a kolik toho piju – ale o tom jindy. PS: pokud chcete pít čistou vodu a nechutná vám zkuste si do ní nakrájet ovoce, nebo okurku. Voda chytne po tom nádech a vy nemusíte mít deprese, že pijete něco, co by, jste neměly.

Bod pět, peněženka. Opět nemusím rozpitvávat že?

Za 6. Klíče. Platí to samé jako u mobilu a peněženky.

3 + 4 je 7. A to jsou bonbóny, nebo žvýkačky. Už proto když si chcete osvěžit dech, máte na něco chuť  a nebo tak něco.

Osm, krém na ruky. Není nic horšího než suché ruky, proto ho u sebe musím mít.

Moment je, smrad z podpaží – a proto deodorant obsazuje číslo 9.

A to nejlepší nakonec! Kdo mě zná tak ví, že bez rtěnky nedám ani ránu, proto se většinou u mě nějaká najde. Kolikrát ne jenom jedna..

Tak to bylo asi všechno a vy mi schválně napište dolů, co je pro vás nezbytné v kabelce.

Já se budu těšit u dalšího článku, mějte fajn den Barb!