BackToSchool #2 - Haul školních potřeb

30.08.2016 09:11

Ahoj, vítám Tě u dnešního článku.

Dnešní článek píšu proto, jelikož velmi ráda sleduju na youtube tyhle typy videí. A co to vlastně bude? Bude to další článek ze série #Backtoschool a to nákup školních potřeb neboli haul školních potřeb. A aby to nemělo sto řádků tak se hned na to vrhneme.

První vám ukážu penál. Má na sobě kytičky, srdíčka, kočičky a sovičky. Penál spíše pro princeznu na první stupeň než pro skoro 18ti letou kozu, ale je roztomilý ne? Penál není látkový je spíše plastový? Jojo neumím popisovat materiál, a kupovala jsem ho v tescu za 44,90Kč.

Dále tu mám tři obaly na sešity, takové ty tvrdší. Extrémně u nich oceňuji že sešit „chrání“ i zevnitř díky příklopce, kterou můžete použít i jako záložku ať pak nemusíte hledat, kde jste dopsaly, a další mega vychytávka je přihrádka se štítkem na jméno (který má na sobě dinosaura – další roztomilost). PS: pokud vám ve třídě učitelé kontrolují sešity, a ty si sešit zapomeneš zrovna doma, můžeš si před hodinou narýsovat štítek na jméno a napsat si tam jméno, předmět a ročník. No a pak se jenom modlit ať se k tobě nekoukne, kde jste minulou hodinu skončily zápis. Jo, a obaly mě stály 8,90 Kč.

Pak tu mám sešity. Mám tu tři A5, jeden,  z ovocem, druhý z mapou severní a jižní Ameriky (ten bude super na zeměpis) a třetí se lvem, žirafami, tygrem a zebrami. První dva zmíněné mají 60 stran jsou linkované a stály mě 34,90 Kč, což je dost ale pod nimi byla cenovka 19,90 a já si toho všimla až doma – no co nadělám? Sešit se zvířátky má 32 stran, je linkovaný a stál 19,90 Kč.

Další sešit je velikosti A4, je ve tvrdších deskách ale ne úplně v tvrdých, má oranžovou barvu a je v kroužkové vazbě. Má 80 listů a stál 59,60 Kč.

Z vybavení do pouzdra Ti jako první představím vodové zvýrazňovače. V balení byly čtyři barvy a to na klasiku žlutá, oranžová, zelená a růžová. Píšou pěkně, jen doufám, že nebudou časem mizet a rozmazávat se. Stály 33,90 Kč.

Potom tu mám gelové tužky swirl, které jsou jaksi namixované nevím jak bych to popsala ale je v té tubě víc barev. Tužky na první psaní píšou pěkně, a stály 34,90.

Jako další tu mám snad tu nejkradenější věc pod sluncem. Ano ano mluvím o propiskách. Já si pro tento snad školní rok pořídila balení čtyř modrých od firmy kores které stály 31,90.

Dále tu mám sadu tužek číslo dva za cenu 8,90, strouhátko za 19,90 a gumy 4ks za cenu 3,90.

Jako poslední tu mám lepíky. Mám jedno malé balení do pouzdra, které obsahuje pět barev – tudíž v tom balení, bylo pět kusů. A velké, které si rozdělím na několik částí a nalepím si je do diáře abych měla papír např. na nějaké, poznámky ,a nebo na otázky, k testu. Jinak malé balení mě stálo 9,90 a velké 25,90.

Toto by bylo pro dnešní článek vše, doufám, že se ti líbil.

Budu se těšit u dalšího článku, měj fajn den Barb!