7 smrtelných hříchů krásy

10.01.2016 16:45

Ahoj všem! Vítám vás u dnešního článku a dneska to bude o sedmy smrtelných hříších. Teda lépe řečeno bude to tag 7 smrtelných hříchů, co se týká krásy, a asi se hned na to vrhneme. :)

1. Chamtivost - Nejdražší a nejlevnější kousek, který vlastníš?

Nejdražší bude moje paletka od Petry lovely hair. Která nevím kolik stála, jelikož to byl dárek ale asi je nejdražší. A nejlevnější bude myslím, že lesk od Alverade který stál kolem 30 korun a už se nedá koupit.

2. Hněv - Jaký kousek miluješ, nenávidíš a nebo obojí?

Tak miluji, jak jsem již zmiňovala mojí paletku od Petry, potom moje 16 hodinové dermacolky a asi i kate rtěnky a to nejvíc 01 protože stejně jako paletka od Petry to byl dárek od mojí drahé polovičky, a nenávidím?  To myslím není ani jeden produkt.

3. Obžerství - Která tvá věc nejlépe chutná a nebo voní?

Modrý eos, to je ten borůvkový. Ten jak voní tak chutná a potom Baby lips SwettAple, a astor lip color butter ten mi voní jako takové ty levné čokolády co jsem jako malá dostávala k Mikuláši a někdy v létě je pak mamka dávala do buchet :D.

  1. Lenost - Který výrobek si zapomínáš často dávat?

Podklad pod make-up, nebo celkově ranní péče o pleť. Ale nalakovat si ráno nehty stihnu ale vyčistit či nakrémovat pleť ne.

  1. Pýcha - Který výrobek ti dodává nejvíce sebevědomí?

 

Výrazné rty, a upravené obočí, a výrazné řasy. Je toho dost a sama nevím co nejvíc.  Úplně nejhorší je když jdete někam s přítelem, chcete vypadat co nejlíp tak si hodinu hrajete se rty, použijete na to XY produktů a během pěti minut má tu rtěnku na sobě on. Takže to fakt budou asi rtěnky.

 

  1. Smyslnost - Co tě nejvíc přitahuje na opačném pohlaví?

Když je ten kluk vtipný, hodný a není šampón tak to, a hlavně musí něčím zaujmout, např. „Dámy nechci se nijak chlubit ale mé jméno je Michal Jakson“ (tohle  byla první věta mého přítele co mi řekl)

 

  1. Závist - Co za kosmetiku by jsi nejradši dostala?

Jako každou holku by mě potěšila každá kosmetika, ale tři věci po kterých toužím momentálně je od UD Naked Smoke a Vice 3 nebo 4 (ta poslední) a Albatros od Narsu a rtěnky od nich by taky nebyly na nebyly na škodu :D.

 

Tak to by bylo asi všechno k dnešnímu článku, a byla bych ráda, kdybyste mi vy napsali co by měl mít vás přítel, nebo na co vás „sbalil“ on. Budu se těšit u dalšího článku, mějte se fajn. Barb!